Berjalan, Melihat Dan Mentafsir

Blog dengan muka baru dan informasi baru, berkaitan ilmu-ilmu yang blogger pelajari setiap hari. Blog bukanlah diari, tapi sebagai panduan apa yang telah dipelajari dari pengalaman.


Jom share...!

Blog Cinta - Razi Rahman

Blog Cinta?
Salam all, hari nie nak kongsi dengan you all (pergh! guna "you all" la plak..ada sebabnya nie, ikuti link blog nie..) blog CINTA!..Pada mulanya memang agak teragak-agak nak start menulis preview tentang mamat nie, Boy Over Flower gitu. Ok, first aku bagi biodata tantang Razi Rahman nie dulu. Sebelum tu,meh tangok gambar dia dulu.


Blog Cinta - Razi Rahman

Agak rock tapi menulis pasal CINTA, kerana katanya dia memang suka menulis, dah memang hobi dia begitu, tapi disebabkan life yang mengekang hidup, dia tak sempat buat semua tu. Tapi sekarang, Razi Rahman dah buat 12 Ebook tentang CINTA, so sesape nak tau pasal CINTA, boleh ikuti website dia.Boleh Klik Disini

"...Walaupun saya telah membaca buku Irfan, masih banyak saya pelajari dan fahami mengenai perniagaan Internet melalui workshop ini! Kini saya melihat segalanya dengan lebih jelas lagi. Keputusan saya untuk memandu 7 jam dari Kota Bharu ke Kuala Lumpur untuk turut menyertai adalah keputusan yang amat tepat! Saya BERSEMANGAT! ...dan kini memandang jauh ke masa hadapan yang lebih cerah!"

~Razzi Rahman
Usahawan
Pelakon & Penyanyi popular 90-an "Rambulan Kesiangan" & "Syakila"

Kisah Hidup
Kalau korang tengok kisah hidup dia, macam mana mamat nie boleh tergerak nak menulis ebook? nie quote dari website Irfan Khairi, rupanya Razi Rahman nie kenal IK. Tak percaya diorang dah kenal lama? tangok website nie, diorang siap buat lagu bersama, dan aku tahu tetang blog mamat BUNGA nie pun dari IK jugak, (pergh! macam la aku pernah jumpa IK..x caya?nantikan..haha..)




Razi Rahman nie juga menggelar diri dia sebagai Brother Love, ek! agak jambu,bukan? tapi tu la kehebatan dia dan kekuatan semangat dan keinginan dia untuk menulis tetang minat dia.

Senarai buku Razi Rahman:

101 Cara Mencari Cinta
101 Rahsia Lelaki
101 Cara Tips Mutiara Cinta

Dan kalo korang nak try tengok apa isi penulisan dia, boleh la melawat website dia dibawah nie. Kalo dapat ilmu tu panadai-pandai la guna ilmu tu ye? jangan guna untuk perkara jahat plak or test market orang kata, Naudzubillah..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tabung Untuk DSLR...

Promosi Untuk Pengunjung Blog CheHanif!!! Contact Saya (019 3639348).. Sape nak duit lebih boleh iklankan di blog anda, komisen akan diberikan..
FullFace Helmet WLT 101 Grey - RM270
FullFace Helmet WLT 101 Red - RM270
FF Helmet WLT Flip Up Black - RM270
FullFace Helmet WLT 101 White - RM250
KYT RC7 Tribal Helmet - RM280
KYT RC7 SpeedFire Helmet - RM280

Sore Chat!

Link









Anda Mungkin Suka Ini...

get this widget here

Untaian Hikmah

Siapa?

Orang yang berjalan

Orang Rajin Membaca

Post Pelik...

Hits