Berjalan, Melihat Dan Mentafsir

Blog dengan muka baru dan informasi baru, berkaitan ilmu-ilmu yang blogger pelajari setiap hari. Blog bukanlah diari, tapi sebagai panduan apa yang telah dipelajari dari pengalaman.


Jom share...!

Doa Pengasih


Salam all, doa pengasih? kenapa perlu ada? Banyak kegunaannya sebenarnya, dan doa pengasih tidak semestinya untuk tujuan tidak baik. Ini kerana, orang yang tahu ilmu ini,sering kali menggunakan dengan cara salah. Betul bukan?? Sebab tu kalo tengok orang laki kacak kahwin nga orang perempuan x lawa atau sebaliknya, kena bomoh la tu (haha..cam lawak final R2..)

Anda nak tahu ape itu doa pengasih?

Banyak ilmu-ilmu pengasih diantara ilmu pengasih umum yang terbaik ialah ilmu pengasih Nabi Yusuf. Untuk mengetahuan semua ilmu pengasih ini amat kuat sekali jika di amalkan selalu selain ianya boleh membuat individu-individu yang berdepan dengan orang yang selalu mengamal ilmu ini akan rasa kasihan dan amat sayang kepada orang tersebut.

Terus terang ilmu pengasih ini masih ramai tidak mengetahuinya ini adalah kebanyakan yang saya temubual secara email ataupun secara mereka yang menalifon saya masih tidak mengetahui ilmu ini.

Ilmu ini bukan sahaja boleh digunakan oleh untuk tujuan pengasih sahaja banyak kegunaannya jika anda tahu caranya. Terus terang Ilmu pengasih nabi yusuf ini banyak caranya seperti juga Ilmu penunduk nabi sulaiman. Secara tenung mata, secara diberi makan atau minum ataupun secara batin. Dengan itu maka saya akan menunjukan cara 3 yang terbaik diamalkan. Untuk pengertahuan anda jika ingin membuat minyak pengasih yang terkuat ilmu pengasih nabi yusuf banyak sekali digunakan jika tahu caranya.

E-book Ilmu Pengasih

Muhd Munib Ahmad dilahirkan di Hospital Besar Klang. Mendapat pendidikan di Sek Men Keb Agama Arau sebelum menyambung pengajian ijazah di Universiti Malaya dalam bidang Mikrobiologi & Peng. Islam. Beliau sekarang bekerja di Kuala Lumpur.


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tabung Untuk DSLR...

Promosi Untuk Pengunjung Blog CheHanif!!! Contact Saya (019 3639348).. Sape nak duit lebih boleh iklankan di blog anda, komisen akan diberikan..
FullFace Helmet WLT 101 Grey - RM270
FullFace Helmet WLT 101 Red - RM270
FF Helmet WLT Flip Up Black - RM270
FullFace Helmet WLT 101 White - RM250
KYT RC7 Tribal Helmet - RM280
KYT RC7 SpeedFire Helmet - RM280

Sore Chat!

Link









Anda Mungkin Suka Ini...

get this widget here

Untaian Hikmah

Siapa?

Orang yang berjalan

Orang Rajin Membaca

Post Pelik...

Hits